Jag går på repeat, men storyn ändras varje gång


Random pic

Blir inte mycket till blogging här inte. Har i alla fall haft en suverän helg med bio, strosande i stan och lite annat smått och gott! Härligt då helgerna verkligen blir som en kontrast av vardagen. Imorgon är det dags igen. En ny skolvecka. Får se vad den leder till då! Varje vecka är ju annorlunda. Nya erfarenheter varje dag, och jag kommer närmare klasskompisarna hela tiden. Så roligt att lära känna alla. :)
Dansade idag också. Är inne i en period då det verkligen är superkul! Bra går det också. Dansar två gånger i veckan nu. Jag känner hur jag utvecklas mer och mer efter varje pass. Imorgon kör vi igen, jazzdans!


Kommentarer
Jennifer

Gud vilken fin bild! Vilken pingla du är! Snygging! Puss och kram

2011-10-09 @ 20:44:32
URL: http://totaltklockren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0