Cake pops (revolutionen!)

Efter att ha slagit rekord på halvmilen (28:30 min) och hållt på av svimma av ansträngning (men det var ett bra sockerfall, hehe.. var så stolt ju) så är jag minst sagt värd lite gottgott! Provade på att göra dessa Cake Pops. Förutom att det var enkelt att göra, mixa kakdeg och lite annat chokladigt, och sedan doppa i choklad, så ser det ju också vansinnigt gott ut! Nu ska jag gå ner och ta den första (provsmakade ju "lite" av degen förut. :P) och kolla på filmen The Beaver.
Ps. Min syster Amsi bara måste göra Hello-Kitty-cake popsen! Hon fullkomligt älskar Hello Kitty! :)


Kommentarer
Amsi

Mixa oreo-kakor o Philadelphiaost, as gott som cakepops!

2011-09-11 @ 13:16:23
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0