Skönt med lite ledighet

Bild från i höstas, Dalarö

Igår var jag på en jättetrevlig tjejkväll (som å andra sidan också var en killkväll) hos min klasskompis Hjördis. Vi var 12 goa personer och gjorde pizza och sjöng singstar och hade allmänt trevligt! Kom hem runt ett sen var det bara att gå upp fem timmar senare för att bege sig mot tandläkaren. Lite sådär halvkul kan jag ju erkänna!
Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt. Mina knän har inte känts helt normala de senaste dagarna, har haft lite lätt värk i dem. Det är inget farligt eller så, antar att det beror på att jag tränat mycket den senaste veckan. Blev totalt 6 timmar träning med alla fyspass och dans. Det är så kul när man väl är igång!
Tar det lite lugnt idag och bockar av allt på "att göra"-listan, bl.a. så hittar jag inte min kameraladdare! Ångest att inte få fota när det är såhär fint och soligt ute. Det är verkligen dödslugnt på Dalarö idag, så det kanske blir en kort långsam promenad endå. Mys på nu bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0