Vilken trevlig dag!

Sitter i bilen, mamma är inne och tankar. Inatt var jag hos Felicia och mös. Nu ska jag hem! Jag har också "opererat" bort 4 leverfläckar som
störde vid bh-kanten idag, varav en syddes ihop. Det var inte så farligt! Nu har vi nyss ätit en otroligt god pirog fylld med köttfärs och lök.
Senare ikväll ska jag träffa Marcela, men först blir det middag! Fläskfilé, pesto och pasta. Så surt att jag inte får träna nu i med "ingreppet" , kan ju skava och så. Så även om jag är taggad på att promenera eller jogga så får jag inte det på några dagar! Men nästa vecka.. :)

Måste byta till skinnjacka nu också, så himla varmt och härligt ute ju!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0