Jag och Moltas har det bra

Sitter framför brasan med en kelande katt. Han verkar lika trött som jag. Inatt kom vi hem från två veckor i Kenya.
Gick till skolan efter bara 4 timmars sömn, och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Roligt att träffa alla!
Nu ska jag fortsätta gosa med Moltas, han är alltid så kelig när man kommer hem från en semester!
Och jag måste säga att det känns mycket trevligare att ha en ögonflörtande katt i famnen än att se ett lejon som flörtar mot en.

Ha en bra fredagskväll!



Kommentarer
Anonym

Hej, jag hörde att du praoade på Frida förra året.

vad fick du göra där, och vart låg de?

vem tar man kontakt med, och ligger det långt från dalarö, för går i dalarö skola.

hare bra :)

2012-01-16 @ 13:25:40
Frida

Det stämmer! Det ligger i Hammarby Sjöstrad. Ca 1,5h från dalarö. Ring till dem! Man bör kontakta flera månader innan prao. (ca ett halvår) i vanliga fall brukar man få göra pappersjobb som post, ibland något quiz. Men min handledare var sjuk så jag fick hjälpa till på redaktionen och följa med på reportage med Timotej, och göra små intervjuer. Men det hör inte till vanligheterna att man får det, men jag var som sagt där för att min handledare var sjuk. Det var ruskigt kul! Men annars skulle nog inte pappersarbetet vara så kul.

Hoppas du hittar något!

Kram Frida

2012-01-21 @ 20:12:10
URL: http://fridajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0